Allergan odpowiedzialny społecznie

Aktywne uczestnictwo w inicjatywach dobroczynnych, wspieranie organizacji non-profit, poprawa jakości zdrowia i życia pacjentów – wszystko to czyni Allergan Symbolem Odpowiedzialności Społecznej 2018

– Jestem bardzo dumna z otrzymanej nagrody – mówiła Jolanta Dilling-Nowińska, prezes zarządu Allergan Sp. z o.o., odbierając tytuł Symbolu podczas uroczystej gali. – Zasługujemy na nią, z pewnością pomoże nam ona działać z jeszcze większą energią.

Allergan jest jednym z liderów w nowoczesnym modelu Growth Pharma. To firma farmaceutyczna prowadząca działalność w ponad 100 krajach, zatrudniająca ponad 18 tys. pracowników. Koncentrując działalność na zdrowiu pacjentów, oferuje szereg innowacyjnych metod terapeutycznych oraz produktów leczniczych. W Polsce firma szybko zdobyła uznanie i zaufanie pacjentów.

 

Rzetelność, innowacja, troska

Allergan koncentruje swoją działalność wokół trzech obszarów terapeutycznych. W Polsce największym, najszybciej rozwijającym się segmentem biznesu jest medycyna estetyczna. Niwelowanie oznak starzenia, redukcja zmarszczek, poprawa wolumetrii twarzy czy też redukcja tkanki tłuszczowej – to wszysto przy użyciu innowacyjnego sprzętu oraz pod okiem, najlepszych, rzetelnie szkolonych lekarzy. Allergan tworzy swoje produkty, opierając się na wiedzy i nauce. Dzięki współpracy z lekarzami, każdy zabieg bądź wyrób medyczny jest dopasowany do indywidualnych potrzeb i celów leczenia pacjenta. Firma regularnie angażuje się w opracowywanie i unowocześnianie produktów w celu zaspokajania potrzeb klientów – w zeszłym roku wprowadziła innowacyjny produkt do poprawy jakości skóry (Juvéderm® VOLITE). 

Allergan jest liderem w dziedzinie neurobiologii dzięki odkryciu nerwowo-mięśniowego sposobu leczenia poważnych, wyniszczających chorób spowodowanych nadpobudliwością mięśni lub nadaktywnością gruczołów. Spółka zasłynęła również z innowacyjnej metody leczenia chorób neurologicznych.

– Mało kto zdaje sobie sprawę, że Botox® , to nie rodzaj substancji lub nazwa zabiegu, lecz zastrzeżona marka, której właścicielem jest Allergan – podkreśla Jolanta Dilling-Nowińska. 

Synergia technologii i urody 

Allergan jest światowym prekursorem w dziedzinie kriolipolizy. W ubiegłym roku koncern wykupił swój pierwszy sprzęt przeznaczony do zabiegu z dziedziny medycyny estetycznej. Mowa o jedynym na świecie, amerykańskim urządzeniu przebadanym klinicznie i certyfikowanym przed FDA. Zaawansowana technologia Coolscultping pozwala na bezpieczne przeprowadzenie zabiegu modelującego sylwetkę przez wymrażanie komórek podskórnej tkanki tłuszczowej. System wyposażony jest w czujnik freeze detector, dzięki któremu sprzęt dostosowuje się do pacjenta, zapobiegając możliwości powstania odmrożeń. Zabiegi przeprowadzane są przez indywidualnie wyszkolonych specjalistów w szesnastu klinikach w całej Polsce. 

W trosce o dobro pacjenta, Allergan wprowadził innowacyjną ofertę, zawierającą ulepszone aplikatory pozwalające na zwiększenie obszaru działania wymrożenia oraz na skrócenie czasu trwania całej procedury. Zabieg nie wymaga rekonwalescencji, nie pozostawia też nadmiaru luźnej skóry, ponadto efekty działania Coolscultpingu są widoczne już po pierwszym miesiącu. 

Wzór CSR-u

Allergan zmienia życie pacjentów. Tu priorytetem jest człowiek, zdrowie i lepsze życie. Ale równie ważni są ludzie, którzy tworzą firmę, wkładają serce i mnóstwo pracy w jej nieustanny rozwój. Całemu zespołowi Allergan oferuje nowowczesy proces onboardingu. Pracownicy cieszą się szeroką gamą korzyści, płynącej z wdrożonej filozofii wellbeing. Firma stwarza swojej społeczności wiele możliwości – realizację indywidualnych planów rozwoju, okazję do korzystania z licznych szkoleń, seminariów, zajęć sportowych czy relaksacyjnch. Ponadto zapewnia atrakcyjne pakiety wynagrodzeniowe, spotkania pracownicze, eventy skłaniające zespół do networkingu – dla przykładu: 14 lutego w firmie zorganizowano dzień dbania o zdrowie serca, w związku z czym pracownicy uczestniczyli w szkoleniu z zakresu pierwszej pomocy. 

– Nasza kadra może stale poszerzać własne możliwości i rozwijać się zawodowo – zaznacza Jolanta Dilling-Nowińska. – Zadowoleni pracownicy motywują się nawzajem i nakręcają karuzelę pomocy, podejmując wyzwania i podtrzymując ducha zespołu. 

Work-life balance zapewnia elastyczny czas pracy, zaś dbając o zdrowie pakiety medyczne oraz ubezpieczenie na życie. Wszystkie działania w zakresie filozofii wellbeing pomagają pracownikom osiągnąć komfort i harmonię w sferze: psychicznej, fizycznej, społecznej i finansowej. 

Run, Allergan, run! 

W firmie panuje przyjazna atmosfera. Zespół chętnie angażuje się w przedsięwzięcia realizowane dla celów non-profit. Przykładem może być grupa biegowa założona przez ekipę Allergan: Allergan Running Team bierze udział w wielu imprezach sportowych, w tym także charytatywnych. Organizowane są liczne akcje, rodzinne pikniki czy zbiórki, np. dla ośrodków dla dzieci z porażeniem mózgowym. Pracownicy motywują się nawzajem do działania, biorą czynny udział inicjatywach branżowych i środowiskowych.

Allergan jest członkiem Związku Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych INFARMA. Spółka regularnie przeznacza środki finansowe na granty edukacyjne dla fundacji lub stowarzyszeń, by pomagać im w realizowaniu swoich celów. 

Edukacja w Allergan jest bardzo ważna – przykładem zaangażowania są cykliczne warsztaty Cadaver Courses (praktyczne szkolenia na preparatach nieutrwalonych) przeznaczone dla lekarzy prowadzących terapie z wykorzystaniem produktów leczniczych oraz kwasu hialuronowego. 

Wszytstkie działania spółki są przemyślane i prowadzą do pozytywnych, wielowymiarowych zmian, zarówno na płaszczyźnie lokalnej, jak i globalnej. Spółka bierze odpowiedzialność za bezpieczeństwo, profesjonalizm i najwyższą jakość usług. Empatyczne podejście do ludzi idzie tu w parze ze zdecydowaniem w biznesie. Wymieniać można by długo. Jedno jest pewne – Allergan to prawdziwy Symbol Odpowiedzialności Społecznej. 

Agnieszka Moj

 

Allergan odpowiedzialny społecznie – Monitor Rynkowy

Podziel się:

Nastepne

Znamy uczestników finału piątej edycji konkursu PowerUp!

pt. mar 22 , 2019
Prawie 300 start-upów weźmie udział w piątej już edycji PowerUp! – konkursu obejmującego podmioty z 24 krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Organizowane przez InnoEnergy wydarzenie to niepowtarzalna szansa na globalny rozwój biznesu i atrakcyjne nagrody pieniężne. Już za kilka tygodni uczestnicy zmierzą się w pierwszym etapie rywalizacji – finałach krajowych. W tym roku najwięcej zgłoszeń pochodzi z Polski, z której nadesłano 46 aplikacji. Na drugim miejscu z liczbą 29 zarejestrowanych uczestników znalazła […]

Nasze programy medialne:

Symbol

Siła

Wybierz Polskie